Wishlist b-day

Binnenkort is het dan eindelijk míjn verjaardag, 1 juli. Ik ben één van de jongsten uit mijn klas, en dus vier ik mijn verjaardag ook laat. Gelukkig ben ik jarig op de perfecte datum (denk aan: warm weer, einde van het schooljaar, extra hard feesten), en dit jaar is die dag nog leuker omdat we dan een extra groot schoolfeest hebben!
Maar back to the point, mijn wishlist. Ik had écht geen idee wat ik wou vragen voor mijn bday voordat ik met dit artikel begon. Dus toen ging ik maar op onderzoek uit, op internet en in mijn brein. Want wat wíl ik nou echt? En ik ben er eindelijk uit, ik wil dit...

-BB cream wil ik heel graag, gewoon omdat ik er zo veel goeds over hoor. Ik heb ook een erg gevoelige huid en ik gebruik nóóit foundation (dat is te 'zwaar' voor mijn huid). 'Vip gold' is perfect voor mijn huid volgens mij.
-De Golden Rose flakies zijn gewoon prachtig! Ze zien er zo speciaal uit, en I just love them.
-Ik hou van kettingen, maar heb er echt veel te weinig. Ik zou nog heel graag een grote uilenketting en een ketting met klokje willen..
-Een horloge vind ik een leuk cadeau om aan mijn ouders/broer te vragen. Ik wou vorig jaar al een horloge, maar deed het om een of andere reden toch niet.. Maar hé, waarom niet nu?
-Ook lijkt de INM topcoat mij wel wat, het is gewoon een super sneldrogende topcoat (net als seche vite).. ;)

De vraagtekens staan voor 'verras me!'. Ik vind het echt super als iemand met een origineel cadeau aankomt, en vooral nu ik niet echt wat nodig heb..

Wat ga jij vragen voor je verjaardag?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.