Update + gewonnen!

Mijn vorige blogpost ging over dat mijn laptop was gecrasht en dat er daardoor misschien minder updates zouden zijn hier op Live with Lipstick. Nou ik kan jullie vertellen, dat is opgelost! Daar kom ik zo op terug, want ik heb nog meer exciting news...


Misschien herken je bovenstaande foto wel en weet je al waarover ik het ga hebben. Zo niet: ik heb een hele gave winactie gewonnen! Ik heb namelijk het Creative Me palette gewonnen bij VeraCamilla, klik hier voor het artikel. De opdracht was om een make-up look te maken waarbij je liet zien dat je kleur nodig had. Mijn eerste gedacht was zwart en daar heb ik de rest van de look (dus ook de zwarte lippen konden weer uit de kast getrokken worden) op gebaseerd. Als ik het palette in huis heb kunnen jullie er zeker een review en wat looks van verwacht ;-)


Let me introduce you to my new baby! Oké, een beetje overdreven maar ik heb een nieuwe laptop gekocht! De andere was echt te oud om nog te laten reparen dus het was tijd voor een nieuwe. Het is bovenstaande geworden, de Packard Bell EasyNote TM 85. Als je meer wilt weten over deze laptop verwijs ik je door naar Google. Ik zelf weet ook nog nauwelijks wat 'ie kan, dat alles moet ik nog uitvogelen!

Wat voor een computer of laptop gebruik jij? En ben je er tevreden over?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.