Too pretty nailarts

De laatste tijd heb ik niet zo'n zin om mijn nagels uitgebreid te lakken. Opzich wil ik het wel, maar ik heb geen zin om eraan te beginnen. Eerlijk gezegd mislukt het resultaat vaak, ik laat het nooit lang genoeg drogen.. Maar ik heb wel weheartit afgespeurd naar wat prachtige nailarts, de meeste zijn zelfs té prachtig. Ik betwijfel of het echt na te maken is..

1.
Deze vind ik echt heel gaaf! Hoe is dat toch te maken? Ik gok dat je met een spons al een stuk verder komt, maar echt om dit resultaat te krijgen..

2.
Deze vind ik ge-wel-dig! Gewoon wauw.. Ik krijg echt een ruimte gevoel erbij. Ook hierbij moet je denk ik sponzen, het zal mij in ieder geval niet lukken om zo'n mooi resultaat te krijgen.

3.
Ook weer zoiets, een kunstwerk in een kunstwerk.. Hoe kom je erop, en nog belangrijker; Hoe maak je zoiets? Respect voor diegene die het kan.

4.
Een wat simpelere look, maar in het geheel (en de foto) vind ik het gewoon fantastisch. Erg mooi!

5 + 6
Dan nog twee keer 'fruitnagels'. Ik vind het zo mooi als je nagels fris en fruitig zijn, ik zou er in ieder geval uren naar kunnen staren.

7.
En dit weer, ja ik heb er gewoon een zwak voor denk ik. Gradient nails, als je je nagellak van de ene kleur in een andere laat sponzen. En dan afwerken met glitter, wauw!

Welke vind jij het mooist?

Oh en ik heb nog een vraagje voor jullie. Ik wil graag een goeie camera kopen/vragen voor mijn verjaardag. Het liefst eentje onder de €150, met minimaal 11 megapixel en eentje die in de winkels te koop is. Hij hoeft echt geen super kwaliteit foto's te maken, maar gewoon betere foto's voor de blog. Iemand tips?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.