Too cute to be true?

Ik denk dat we allemaal wel een celeb crush hebben. Want was is er aan je favoriete serie zonder die knappe hunk die erin speelt? Toen ik gister op twitter vroeg aan jullie of jullie nog knappe mannelijke celebs kende, nou en of! En na nog even googelen en nadat Dajana mij wat lijsten met knappe acteurs via IMDb had gestuurd was ik er wel uit. Er zijn veel knappe mannelijke celebs! Bijvoorbeeld Patrick Dempsy (McDreamy!), Shemar Moore (heb niks met donkere mannen maar sinds Criminal Minds...), Oliver James (ik was verslaafd een Raise Your Voice vroeger), Hugh Grant (gotta love the accent), Chace Crawford etc. Ik kan zo nog lang doorgaan, maar mijn absolute top cutie blijft...


Channing Tatum! Zeker nadat ik hem heb gezien in Dear John. Ook de rol die hij in deze film speelt zorgde ervoor dat ik hem nog knapper begon te vinden, haha!
Wie er ook zeker mag wezen is Ian Harding, hij speelt Ezra in Pretty Little Liars. Het tweede seizoen van Pretty Little Liars is sinds vorige week begonnen dus the eyecandy is back!

Misschien hadden jullie al gemerkt dat er gisteren geen artikel online stond, dit komt door de proefwerkweek waar Dajana en ik nu middenin zitten. We zijn nu halverwege met alle proefwerken dus nog drie daagjes doorbijten en dan is (ah bijna) vakantie.

Welke mannelijke celeb vind jij nou ├ęcht knap?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.