There it is: vacation!


Ein-de-lijk is het zover, de vakantie is begonnen! Nouja, nog niet officiël. Maar vrijdag hadden Dajana en ik de laatste toetsen van dit schooljaar. De komende twee weken moeten we nog alle boeken terug brengen en rapport ophalen. Maar voor mijn gevoel heb ik nu al vakantie en ik was er zo aan toe! Om de 'vakantie' te vieren ben ik gister al de stad in gedoken en heb wat leuke dingetjes geshopt (er was veel leuke sale!) maar dat krijgen jullie later nog de zien in een collective haul. Ook de stromen de plannen voor de komende dagen binnen...


Zo ga ik nog eens naar de stad met vriendinnen uit de klas en uit eten met vriendinnen van de basisschool die ik eigenlijk veel te weinig zie. Ook is Dajana binnenkort jarig (op 1 juli mogen jullie haar allemaal feliciteren!) en ben ik al volop bezig met het cadeautje samenstellen.
Als het officieel vakantie is ga ik ook nog weg, echt op vakantie. Eerst een paar dagen naar België naar familie en later ook nog naar... West-Amerika! Vooral in het laatste heb ik zó veel zin! Ik denk dat ik dan gewoon vertrek met een lege koffer, er zijn daar namelijk zoveel winkels waar ik wil gaan shoppen.

Zo, dat is hoe mijn zomervakantie er ongeveer uit gaat zien dit jaar. En nu ben ik wel benieuwd: wat zijn jouw plannen voor deze vakantie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.