Sneak Peak: Creative Me #1


Wat was ik blij toen er gisterochtend werd aangebeld, er was een pakketje voor mij! Het was het Coastel Scents Creative Me #1 palette die ik bij Vera Camilla had gewonnen. Hij zat erg goed ingepakt dus dat was in ieder geval erg goed van Enchantra! Ook toen ik het palette openmaakte, wauw... Al die verschillende en vooral felle kleurtjes, echt super mooi! Een review van de palette volgt nog maar ik wilde jullie wel een een kleine sneak peak geven, ik heb namelijk gister er gelijk twee looks meegemaakt!


Deze eerste look heb ik vooral gemaakt met de turquoise en blauwe kleurtjes. De kleurtjes lijken op de foto's redelijk zacht maar vergis je daar niet in, in het echt knallen de kleuren van je ogen af!


Deze tweede look vind ik super gaaf! Ik heb 'm gemaakt met het idee van een zonsondergang/zonsopgang in m'n achterhoofd, dat idee krijg er nog steeds bij. Ik heb voor deze look gebruik gemaakt van alle gele, oranje, rode en paarse kleuren.]

Draag jij vaak felle oogschaduw? En welke look van hierboven vind je het mooiste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.