Shopped @ Arnhem (shoplog)

Mijn moeder wilde al een tijdje geleden met mij naar Arnhem, natuurlijk kwam ze precies met het idee toen de proefwerkweek begon. Dus ik had met haar afgesproken om de zaterdag na de proefwerkweek te gaan, en dat was dus eergisteren! Mijn vader besloot ook mee te gaan, wat ik alleen maar leuker vind omdat mijn vader altijd alles wil betalen. ;) Helaas was het weer echt bagger, non-stop regen. Maar gelukkig kan ik speed shoppen, en was ik al binnen twee uur al klaar!

Bij de H&M kocht ik een simpele, zwarte short voor €15. Deze was niet in de uitverkoop, maar ik wou al langer een simpele zwarte short. De top kocht ik bij de New Yorker, ik ben echt dol op die winkel. Deze top kostte €7,95, volgens mij niet eens in de uitverkoop.

De sale bij de H&M was HUGE, op maar liefs drie verdiepingen vond ik rekken met uitverkoop. Helaas was er niet heel veel leuks, maar ik vond wel dit jurkje. Hij kostte in de uitverkoop nog maar €5!

Dan kocht ik nog een blouse bij de New Yorker, de kleur komt perfect overeen met hoe hij in het echt is. Een donkere pastel paarse kleur, een rare beschrijving ik weet het.. Maar ik vind het echt een geweldige kleur! De stof is ook heel doorschijnend, dus lekker zomers. Hij kostte €7 in de uitverkoop.

Dan nog een top bij de New Yorker, iets wat weer totaal anders is. Het is een strapless top met ruches, ik vind het zelf erg leuk! Deze top kostte €11,95.

Chippende nagellak '-.-
En dan MY PROUD, mijn nieuwe camera! Dit is eigenlijk het cadeau van mijn ouders voor mijn verjaardag (deze vrijdag), maar we kochten het zaterdag al. Ik wist thuis al dat is de Samsung ST61 wilde, en dat werd hem ook. Vrijdag hier nog een uitgebreid artikel over. Ik heb hem 'gekocht' bij de Kijkshop voor €81,75, en ik kocht er ook nog een 4gb kaartje bij (€14).

Heb jij nog wat van de sale kunnen scoren?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.