Sephora eyeshadow Having a smokey blue cocktail on the beach


Toen m'n vader ruim een week geleden terug kwam uit Milaan had hij een leuke verrassing voor me. Bij de Sephora (in Milaan) had hij voor me twee Sephora eigen merk oogschaduwpaletjes gekocht! Hier in Nijmegen, en in de buurt van Nijmegen, hebben we geen Sephora dus ik was wel heel benieuwd naar het pigment van deze oogschaduws. Ik had er namelijk nog nooit eentje geprobeerd!


Ik kreeg een palette met warme tinten, Cocktail on the Beach en een palette met wat koelere kleuren, Smoky Blue. Waarschijnlijk niet de eerste kleuren die ik zelf zou uitkiezen maar daarom zeker niet minder mooi. Integendeel zelfs, het is toch saai om telkens dezelfde kleuren oogschaduw te kopen? De verpakking vind ik wel leuk, zwart is een altijd goed kleur! Ze klikken gemakkelijk open en op de bovenkant staat Sephora (en het Sephora teken) gedrukt. Een leuk detail is dat je de pan omhoog kan 'wippen' en ze zo uit het palet halen. De pans zijn dus magnetisch!



Op de achterkant van de palettes staat wat meer uitleg over hoe je ze kan aanbrengen. Zo heeft Sephora een look bedacht die 'Natural' is en eentje die meer 'Intense' is. Maar ik zou het niet aanraden om deze looks na te maken, want om nou een blauwe kleur helemaal tot onder je wenkbrauw aan te brengen? Nee, dat is zeker niet aan mij besteed. Wat wel een leuk detail is, en wat palettes meestal niet hebben, is dat elke kleur ook nog een aparte naam hebben. Zo zitten er in Cocktail in the Beach o.a. Bling Bling Style en Shimmering Sunset en in Smoky Blue o.a. Catherine en Sparkling Blue.


De palettes mooi en bijzonder op z'n eigen manier. De goud/bruintinten zijn vooral leuk voor in de zomer vind ik en heel mooi om naar school te dragen. Op de ogen vond ik dit palette iets moeilijker te combineren. Normaal zoek ik als ik een look maak een lichte, een medium en een donkere kleur. Maar hier zitten bijna alleen maar lichtere kleuren in.
Wat wel erg leuk is aan dit palette is dat je de kleuren ook als blush of highlighter (al dan niet voor het gezicht) kan gebruiken. Vooral de koraal kleur met gouden glitters is daar super mooi voor!


Blauwe oogschaduw is voor mij echt een dare. Ik draag het nooit en vind het moeilijk om er een draagbare look mee te maken. Echt een natuurlijke look kan je ook niet maken met Smoky Blue. Maar een wat opvallendere look voor het uitgaan is een eitje! Vooral de donkerblauwe kleur met glitters geeft het geheel nog wat extra's.
Dat het een moeilijker palette is om mee te werken neemt niet weg de alle kleurtjes stuk voor stuk prachtig zijn.


Kijk naar dat pigment jongens (uh, meisjes)! Ik had wel een gelezen dat mensen de oogschaduw van Sephora erg vond tegenvallen, maar dat klopt in dit geval zeker niet. De swatches zijn droog en zonder basis gemaakt. Boven is de foto in het zonlicht gemaakt en de onderste foto in de schaduw.


Om alles nog wat te verduidelijken heb ik met elk palette nog een look gemaakt. Behalve een primer en mascara heb ik niks anders gebruikt dan het palette zelf. Links een look met Smoky Blue en rechts met Cocktail on the Beach.

Wat is jouw ervaring met de oogschaduw van Sephora? En welke van de twee looks vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.