Quick tip: Gratis Venus!


Kruidvat staat wel bekend om het stunten met prijzen en de goede (en voordelige) acties die ze wel eens houden. Denk maar terug aan de Gosh actie waarbij je een oude mascara kon inruilen voor een nieuwe, of de actie van NYC waarbij je een random make-upproduct kon inruilen voor iets uit de nieuwe NYC collectie. En op dit moment loopt er weer een leuke actie waar wij, ladies, voor niks iets gaafs kunnen scoren!
Allereerst, de actie: als je een Gilette Venus Embrace of Breeze en/of Satin Care scheergel koopt krijg je het aankoopbedrag terug. Het is dus geen inruil actie of een actie waarbij je het gewoon gratis mee kan nemen want je moet het wel eerst kopen. De Embrace of Breeze (het scheermes) kost €13,97 en de Satin Care gevoelige huid scheergel €3,73. Toch een flink bedrag waarop je kan besparen vind ik!


Alle actievoorwaarden staan op de flap die rond het pakje Embrace of Breeze hangt, je MOET deze coupon rond de verpakking hebben hangen want zonder coupon krijg je je geld niet terug. Ook moet je betalen via een bankrekening zodat het geld terug gestort kan worden.
Ik heb natuurlijk ook even gebruik gemaakt van deze actie. Ik had geluk! Toen ik het Kruidvat binnen liep hing er nog maar één pakje, de Embrace. Ook pakte ik er nog de scheergel bij, dan ben ik helemaal klaar om van start te gaan ;-)

Wist jij al van deze actie? En ga je er gebruik van maken, of heb je er misschien al gebruik van gemaakt?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.