OOTD - On the search for adventure

Zondag was het weer eens een topdag, lekker warm en zonnig. Helaas heb ik de hele dag doorgebracht in huis, om te leren voor het proefwerkweek dat eraan komt. Toch heb ik me zomers aangekleed, ik vind het namelijk niks om in een trainingsbroek rond te lopen. De short heb ik eigenlijk voor het eerst aangehad, ik had namelijk geen doorschijnende panty. En op een zwarte panty/legging staat het een beetje raar, aangezien de short zelf doorschijnt.
O en mijn nagels heb ik heel apart gelakt, op de ene hand felroze (Strawberry Fizz van Rimmel) en op de andere felblauw (Flyin High van China Glaze). Ik kon niet kiezen welke ik op zou doen, en ik had geen zin om te colorblocken.

Wat ik aan heb:
Vest - Primark
Top - River Island
Short - Zara
Panty - Hema
Sleehakken - Outlet

Wat vind je van mijn outfit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.