The Nine Lives Of Chloe King - nieuwe serie!

Laatst had ik eens zin om ander soort serie te kijken, iets paranormaals of iets in die richting. Fleur wist gelijk een leuke serie voor mij, namelijk de gloednieuwe serie 'The Nine Lives of Chloe King'. Ik ging gelijk de eerste aflevering kijken en ik vond het erg leuk! Elke woensdag komt er een nieuwe aflevering online, ik kijk altijd hier. Vandaag komt aflevering 3 pas online, dus het is een goed moment om met de serie te beginnen! ;)

Het verhaal gaat over Chloe King, een geadopteerd meisje. Als het meisje zestien wordt, doet ze een wens. Ze wil dat 'er wat verandert', haar eigen simpele leven is ze een beetje zat (en ze wil eens een vriend krijgen). Een dag later wordt ze ineens achtervolgt door een man, tijdens de achtervolging vlucht ze een klokkentoren op. De man staat ineens achter haar en duwt haar van de toren af, maar Chloe rent -eenmaal op de grond aangekomen- met een bebloed hoofd weg. Onderweg ontdekt ze dat ze echt superkrachten heeft, ze kan op muren rennen en 'lange nagels' tevoorschijn toveren. Ook is ze opeens een man-magnet geworden, of iets wat daarop lijkt.. ;)

Klinkt het een beetje als een leuke serie en ga jij het kijken?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.