My shoe collection


Als ik één ding haat om te gaan kopen zijn het schoenen, ik doe er eeuwen over om het perfecte paar te vinden. Maar als ik het eenmaal heb gevonden, dan draag ik ze ook non-stop. Oké, met sandalen en slippers ben ik een stuk makkelijker. Dat zie je denk ik ook wel terug in mijn collectie.. ;) Veel schoenen heb ik niet, maar voor mij zijn ze dan ook geen onderdeel van mijn outfit (je ziet ze bijvoorbeeld nooit bij ootd's). Ik ben tevreden met de schoenen die ik wel heb, want ze zijn allemaal zo verschillend..

Als eerst mijn hakken. Ik heb er maar twee, maar ik wil er nu wel meer! Hier kun je meer lezen over de sleehakken, en de pumps heb ik bij de Scapino gehaald.

Dan mijn slippers, die ik niet zo heel vaak draag. Links fake Birkenstocks, ze lopen heel fijn en passen vaak overal bij. En rechts teenslippers, die ik echt heel mooi vind. Ik weet van geen van beide eigenlijk waar ik ze heb gekocht.

In de zomer draag ik vooral sandalen. Ze zijn altijd zo leuk om te zien! :) De gladiator sandalen vind ik het mooist, ze zijn zo 'anders'. Deze heb ik bij de Scapino gekocht volgens mij.. En de grijze sandaaltjes zijn van het merk Ipanema, geen idee waar ik ze heb gekocht.

Dan mijn meest gedragen schoenen.. Twee jaar geleden was ik helemaal gek van mijn Adidas schoenen (gekocht bij de Pro), vorig jaar droeg ik de Converse onestars (ook gekocht bij de Pro) non-stop en sinds april draag ik alleen nog maar mijn Keds.

Deze schoenen vallen in de categorie 'overig'. De laarzen heb ik anderhalf jaar geleden bij Bristol gekocht, en ik moest er dit jaar ook mee doen. Mijn zoektocht naar laarzen was namelijk mislukt.. Rechts zie je nog mijn ballerina's van de Van Haren, ze staan onwijs schattig maar knellen mijn voet helaas ook af.

Zoals je ziet is mijn collectie niet zo heel groot, 11 schoenen in totaal. Ik wil nog heel graag een leuke paar hakken erbij, en sandaaltjes heb ik ook nooit genoeg..

Hoe groot is jou schoenencollectie?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.