Mijn snelle make-up take-of tricks


Als ik ergens niet van houd is het 's avond mijn make-up eraf halen. Met grote tegenzin pak ik snel een doekje en klaar is kees. Voor mij is make-up eraf halen (en dan vooral 's avonds) echt iets wat ik MOET doen voor mijn gevoel. Met make-up op gaan slapen vind ik alleen al een vreselijk idee, haha! Na een tijdje heb ik een paar producten gevonden die dit klusje voor mij een stuk gemakkelijker maken en die laat ik vandaag zien!


Iets waarvan ik al heel veel pakjes heb versleten is de Kruidvat gezichtreiningsdoekjes. Doekjes vind ik toch wel de makkelijkste manier op snel te werk te gaan. Deze zijn voor alle huidtypen maar je hebt ook nog speciale voor de gevoelige huid. Met zo'n pakje doe ik ongeveer een maand en voor de prijs van ongeveer 2 euro is dat prima vind ik.
En nu vragen jullie zich waarschijnlijk af wat dat lelijke vieze ding rechts is... dat is een Ecoco glove! Deze heb ik een tijd terug gewonnen bij Dhini en sindsdien gebruik ik 'm elke week wel een paar keer. Dit is een soort washandje die je alleen maar nat hoeft te maken en waarmee je dan alle make-up (ogen en gezicht) kan schoonmaken. Het laat geen laagje achter op je huid en kan ook prima gebruikt worden bij de ogen. Na gebruik gooi je hem in de wasmachine en hij komt er weer prachtig wit uit, super ding is dit!


Dit zijn de producten die ik gebruik als ik of wat meer tijd heb en iets meer wil 'schoonmaken' of wanneer simpele doekjes op zijn. Links zie je een tonic van Essence My Skin, een nieuwe gezichtsverzorginslijn van Essence. Deze ruikt best lekker is ook nog eens budgetproof!
In het midden zie je een sample van een Daily Face Wash van Himalaya, zelf zou ik dit nooit gekocht hebben maar aangezien het een gratis proefpakketje zat heb ik deze getest. Dit is echt een face wash en heeft ook fijne korreltjes erin voor een zacht scrub effect.
De enige oogmake-up remover die ik op dit moment in mijn bezit heb is deze van Kruidvat, de lotion variant. Ook deze is erg budget maar werkt super goed! De half lotion/half olie variant vind ik niet zo fijn want die laat een vettig laagje achter. Deze heeft dat niet maar kan wel een beetje hard zijn voor de gevoelige ogen.

Wat gebruik jij altijd om je make-up eraf te halen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.