Mijn nagellakstash -juni 2011-


Iets waar al lang niets meer over is verschenen op Live With Lipstick is iets wat met stash te maken heeft. Dus waarom niet je vrije tijd besteden aan ál die nagellakjes op de foto zetten? Het klonk niet zoveel werk maar toen ik er eenmaal aan begonnen was... Laten we zeggen dat ik er een aantal uurtjes zoet mee ben geweest, zeker toen Tinypic (site om foto's te uploaden) niet wilde meewerken ;-)
Toch staan al mijn nagellakjes op de foto! Ik zet bij elke foto van boven naar beneden, van links naar rechts alleen de merken. Als je wilt weten welke kleur het is kan je de vraag stellen in de comments bij dit artikel, het zou namelijk (bijna) niet haalbaar zijn om overal de kleur nog eens bij te zetten. Om het wat makkelijker te maken is elke foto genummerd en houd die vragen vooral niet voor jullie! Hope you enjoy!


1. P2


2. Kiko


3. Catrice


4. Essence


5. Essence


6. China Glaze, Wet 'n Wild, Gosh


7. Herôme, Catrice, ELF, Catrice, P2, H&M, Etos


8. MNY, Rimmel, Blaze, Stargazer, Tiger, Claires, Rival de Loop


9. L.A. Colors, Barry M, Miss Helen, O.P.I., Miss Sporty


10. Trind


11. NYX, Barry M, P2, Essence, Essence


12. Essence, Catrice, Essie, NYC, Hema, Catrice

Zooo, dat was het! Ik heb niet geteld hoeveel lakjes ik heb, maar misschien heeft iemand hier interesse om ze te gaan tellen? Haha! Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Hoe groot is jouw nagellakstash ongeveer?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.