Love the style - Victorious!

Ik kijk nog dagelijks Nickelodeon, en dan vooral de tienerseries (& Spongebob natuurlijk!). Één van de leukste vind ik Victorious, een serie over een groepje tieners die op een talentenschool zitten. De serie gaat vaak nergens over en dat is positief bedoelt, want dat is juist de humor ervan. ;)
Maar wat ik vooral leuk vind aan de serie, is de geweldige stijl van de spelers. Let me show you...

Hierboven zie je Cat (Ariana Grande), een onwijs schattig meisje met rood haar. Ik vind haar zo lieflijk, en ze speelt ook zo spontaan in het verhaal. :) En kijk naar haar kleding, zo leuk!

Hier zie je Avan (Beck Oliver) en de hoofdrolspeelster Tori (Victoria Justice). Beide hebben ze een leuke stijl, op dit plaatje zien ze er lekker casual uit.

De vier meiden uit de serie: Cat, Tori, Jade en Trina. Alle vier met prachtige jurkjes en pumps, love it!

Jade (Elizabeth Gillies) en Cat zien er hier zo leuk uit, zou het zo zelf aantrekken..

Cat herken je lastig hè zonder rood haar, maar haar lieve lach verraad haar toch.. ;) Links nog Tori, ook zo'n mooi meisje!


Vind jij het ook zo'n leuke stijl?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.