I want a 2finger ring!

Het is al een tijdje erg hip, maar deze 'trend' vond ik in het begin echt verschrikkelijk. Ik heb het hier over de two(2)finger ring, een ring die je over twee vingers draagt in plaats van eentje. Op deze ring bestaan ontzettend veel varianten, zo heb je o.a. een 2finger ring met diamanten, stenen of allerlei dieren. En niet te missen, je kan zelfs je naam dragen als 2finger ring. Dat laatste vind ik meestal een beetje overdreven maar er zijn genoeg designs waar ik helemaal fan van ben geworden de laatste tijd. Ik heb wat leuke 2finger ringen die ik leuk vind voor jullie op een rijtje gezet...


Deze vier 2finger ringen komen van Hippe Hebbedingetjes, een webshop waar ze buiten deze ringen nog veel meer leuke sieraden (en een beetje make-up) verkopen voor een goede prijs. Het enige nadeel aan deze 2finger ringen zijn dat ze niet verstelbaar zijn, ik heb smalle vingers en ringen zijn dan ook bijna altijd te groot voor mij. Mijn favorieten zijn de zwarte en witte vogel en die met diamantjes!


Op de site van Topshop kwam ik de twee bovenste ringen tegen. Ik vind ze erg mooi maar zou ze zelf niet dragen, ook de prijs is iets boven mijn budget. De onderste drie van Sieradenkistje, en dan vooral de veer rechts, zie ik mezelf wel mee lopen. Deze zijn wel verstelbaar dus waarschijnlijk wel geschikt voor mij. De veer heb ik ook al op Ebay gespot voor een nog zachter prijsje, dus wie weet ga ik die bestellen ;-)

Wat vind jij van 2finger ringen? Zou je ze zelf dragen of laat je deze trend maar aan je voorbij gaan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.