I love the -I just try something on- look

Het is iets wat ik zelf niet kan; Kledingstukken met elkaar combineren, terwijl ze eigenlijk niet bij elkaar passen. Je hebt zelf vast wel eens een outfit gezien waarbij je je hebt afvraagt hoe diegene het in zijn hoofd heeft gehaald om die kledingstukken met elkaar te combineren. En vaak met een leuke outfit als resultaat! Ik wil dat ook kunnen. Mijn stijl is altijd zo precies, ik neem niet ├ęcht risico's.. Maar ik heb de tijd, ik ben mijn stijl nog aan het ontwikkelen. ;)
Hier een paar voorbeelden van de - I just try something on - look. I know I know, de naam slaat nergens op maar ik kon zo gauw niet wat verzinnen.

Paars/grijs gecombineerd met oudroze en twee tinten bruin, hoe kom je erop! Maar ergens vind ik deze match wel heel gaaf, ik hou van de vintage look.

fashiontoast
Deze is wat minder 'apart', maar toch zou ik er nooit op zijn gekomen om dat vest met die shorts te combineren. I mean: Summer & winter?



De combinatie tailleshort, riempje en top had ik wel kunnen maken. Maar of ik ooit op het idee zou zijn gekomen om er zo'n lange, witte, doorschijnende blouse over aan te doen? We zullen het nooit weten..

Deze combinatie vind ik zelf wat minder, maar toch heeft het wel iets. Again, ik zou nooit op deze combinatie zijn gekomen. Of misschien wel gekomen, maar ik zou het niet aandoen omdat ik het too much zou vinden.

fashiontoast
Deze outfit vind ik erg gaaf! Stoere laarzen gecombineerd met een schattig jurkje en een vintage blouse, love it!

Welke stijl vind jij nou echt gaaf?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.