Het zou je maar overkomen...

Een beetje rondsurfen op youtube vind ik altijd wel leuk, zo ontdek je leuke, grappige of hele mooie filmpjes. Onderstaand filmpje stond eergisteren op de voorpagina van youtube, niet wetend wat het was klikte ik erop. De titel van het filmpje is 'Le meilleur mariage du monde', ik zal gelijk erbij zeggen, mijn Frans niet de beste. Na m'n moeder raad gepleegd te hebben (haar Frans is beter dan dat van mij) kwam ik erachter dat er stond 'Het slechtste huwelijk ter wereld'. Haha! Misschien ligt het aan mij, maar ik vond het echt een mooi filmpje, kijk maar even mee...
Edit: jullie hebben gelijk, er moet eigenlijk staan: 'Het beste huwelijk ter wereld'. Het Frans van m'n moeder is toch niet zo goed als ik dacht, haha!



Dat zag je niet aankomen volgens mij! Ik had ook nog niet helemaal door aan het begin waar het naartoe zou gaan, pas toen ze begonnen te zingen krijg ik een idee. Ik heb wel een beetje medelijden met haar (als het niet gespeeld is natuurlijk), alles gaat zo snel. Binnen vijftien minuten zijn ze gewoon getrouwd! Echt geweldig gespeeld door de omgeving en alles, als een man dit later voor mij zou doen... dan zeg ik zeker geen nee (oké, hij moet wel een beetje leuk zijn natuurlijk ;-)

Verder wil ik jullie nog even laten weten dat mijn laptop het gisteren heeft begeven. Het beeldscherm doet zowat niks meer, dus er valt niet mee te werken. Sowieso al geweldig getimed, onze proefwerkweek begint deze week en om online te leren of samenvattingen te maken is een computer wel handig. Ik zit nu wel gewoon op een andere computer maar hoe alles werkt en in elkaar zit moet ik nog uitvogelen. En omdat de proefwerken eraan komen heb ik daar juist geen tijd voor. Ook voor de site is dit nadelig, foto's uploaden is weer een stuk lastiger geworden. Ik doe mijn best om de komende dagen wat updates online te plaatsen maar ik kan niks beloven :-(

Wat vind jij van het filmpje? En heb je misschien ook binnenkort een toetsweek?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.