Hair Tutorials by Bubbi (& more)

Laatst had ik ineens weer eens zin om wat met mijn haar te doen. Ik ging eens op zoek naar leuke hairtutorials, en zo kwam ik Bubbi van Bubzbeauty tegen. Een Aziatisch meisje met prachtig haar en een onwijs schattig uiterlijk, die erg leuke tutorials maakt. Ze is zelfs #1 meeste abonnees - goeroes Verenigd Koninkrijk.

Hieronder een paar van mijn favoriete hairtutorials van haar..





Deze hierboven heb ik zelf geprobeerd. Het was één van de enige tutorials die ook met mijn haar (ik heb heel veel haar en veel laagjes) mogelijk was om te maken.. Dit is het resultaat:

Bij mij ziet het er wel heel anders uit, ik heb dan ook geen golvend haar en geen pony. Toch vind ik het ook wel wat hebben. ;)

Toen ik nog even wat onderzoek deed op haar youtube kanaal, ontdekte ik veel meer van haar. Ze heeft nog een eigen blog Bubzbeauty en nog veel meer filmpjes (beautytutorials, nailtutorials, inspiratie vlogs, diy's en meer..)
Dit filmpje hieronder vind ik zo mooi, ze vertelt alles zo herkenbaar en het heeft me echt even aan het denken gezet. Hij duurt wel wat langer, maar het is echt fijn om naar haar te luisteren.. ;)


Kende jij haar al? En volg jij veel 'beauty-goeroes'?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.