Guhl Oplichtend (is mijn haar lichter geworden?)


Een tijdje terug kocht ik bij Kruidvat een klein flesje van Guhl. Meerdere mensen waren reageerden bij de shoplog dat ze wel benieuwd waren naar dit spulletje en of het ook echt werkte. Daar was ik zelf ook wel benieuwd naar, ik zocht namelijk al geruime tijd naar dit product. In elke Kruidvat keek ik wel even of ze het hadden maar kwam het nooit tegen, tot nu!
En nu vraag je je misschien af: wat is dit voor spul? Guhl belooft dat deze vloeistof ervoor zorgt dat je haarkleur een tint lichter wordt en het je haar verstevigt en verzorgd. Klinkt goed toch? Ik ben zelf een beetje bang om mijn haar echt te verven al was ik dat wel van plan met deze verf van John Frieda, maar iets houd me tegen omdat het een permanente verf is en uitgroei, daar heb ik geen zin in. Ik moet er wel bij zeggen: als je je haar met deze vloeistof van Guhl 'kleurt' is dat ook permanent! Het effect is alleen niet zo drastisch dus de uitgroei minder zichtbaar.


Mijn eigen haarkleur.
Hoe je de vloeistof moet gebruiken: 'gelijkmatig door gewassen handdoekdroog haar verdelen.' Easy right? Je moet wel oppassen met het opbrengen ervan, om het in mijn haar te verdelen draag ik een plastic handschoentje. Dit omdat het waterstofperoxide bevat, een blekend middel. Het aanbrengen van de vloeistof ging bij mij erg vlot! Ik heb het wel in twee keer gedaan omdat ik de eerste keer jeuk kreeg aan m'n handen (vond dit geen goed teken i.v.m. de waterstofperoxide) dus ben toen eerder gestopt. Na deze twee keer van gebruik is het flesje nog niet helemaal leeg, heb nog ongeveer 1/4 over. En ik heb erg lang en dik haar! Maar al dit geklets kwamen jullie vast niet voor, laten we gaan kijken naar het resultaat...


Het resultaat.
Valt het jullie al op? Mijn haar is zeker wel lichter! Ik heb geen blond haar (wil ik ooit nog wel!) maar er zit nu een mooie gloed over mijn haar heen. Het is lichter bruin, misschien zelfs richting donkerblond en als ik goed kijk is het wat meer oranje. Oranje klinkt niet echt aantrekkelijk maar als je de foto met verschillen ziet zul je wel zien wat ik bedoel.


Het verschil, links voor en rechts na.
Zo zie je beter wat het met mijn haar 'gedaan' heeft. Ik ben erg blij met het resultaat en zeker met de zomer die er weer aankomt vind ik het iets frisser staan. Of ik het blijf kleuren met dit spul weet ik nog niet, ik wacht eerst even af of de kleur misschien vervaagt en hoe de uitgroei is. Misschien dat ik er tegen die tijd nog een blogpost aan besteed!

Dit kleine flesje van Guhl, 30ml, is verkrijgbaar bij Kruidvat voor ongeveer €2,80. Koop hierbij een kwast om het aan te brengen of gebruik zoals ik een plastic handschoentje.

Wat vind je van het resultaat?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Zoek op deze blog..

Wordt geladen...
Mogelijk gemaakt door Blogger.