FOTD - Warm Gold Brown


De temperaturen stijgen en dat vind ik echt heerlijk! Voor mij hebben de grijze en andere koele tinten oogschaduw plaats gemaakt voor de warmere tinten. Vooral bruine oogschaduw draag ik de laatste tijd graag, zeker in combinatie met een bronze of goude tint! Het leek me wel leuk om zo'n look te laten zien, dus bij deze een face of the day met warme bruine kleurtjes!


Ik ben begonnen met een matterende dagcrème en daarover de Catrice Photo Finish foundation, die eigenlijk een tikje te donker is voor mijn huid. Onder mijn ogen en op andere plekjes waar nodig breng ik wat concealer van Maybelline aan. Dat alles poeder ik af met de Maybelline Dream Matte powder (aanrader!) die zorgt dat het beter op z'n plekje blijft zitten. Dan meng ik wat roze blush van P2 met de Multi Colour poeder van Catrice, voor mij een lichte bronzer, en breng dat aan bij mijn jukbeenderen voor iets meer vorm aan m'n gezicht. Met een oranje/goude oogschaduw van Manhattan sluit ik af, die gebruik ik als highlighter.


Mijn favoriete gedeelte: de ogen! Als oogschaduwbasis gebruik ik die van de Hema, waar ik niet zo tevreden over ben. Na een paar uur is mijn oogschaduw toch gecreased, maar op dit moment heb ik geen beter alternatief helaas. In dit artikel vertel ik daar wat meer over.
Daarna zet ik met een donkerbruin oogpotloodje van Casuelle een lijntje boven mijn wimperrand en trek deze via de buitenste ooghoek door over de crease. Dit vervaag ik met een sponsje. Met een matte bruine oogschaduw van Jordana definieer ik mijn crease en buitenste ooghoek nog wat meer. Vervolgens blend ik wat donkerbruine oogschaduw van Wet 'n Wild van mijn wimperrand iets naar boven en daarboven (niet erop) nog wat goud. Met een highlighter (ook Wet 'n Wild) in de binnenste ooghoek en donkerbruin onder het oog sluit ik het oogschaduw gedeelte af.
Nog wat zwarte eyeliner en mascara (beide Maybelline), et voilá!
Op mijn lippen draag ik een licht koraal glossje van MNY.

Wat vind je van deze look? En waar naartoe zou jij hem dragen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.