eBay aanraders

Sinds ik een paar weken geleden ben begonnen met eBay'en ben ik zwaar verslaafd geraakt! Niet persé om dingen te kopen maar vooral om rond te kijken (alles zo goedkoop mogelijk vinden, haha) en nieuwe verkopers te ontdekken. Volgens mij kunnen dingen op eBay altijd nog leuker of nog goedkoper zijn. Nu ik wat ervaring heb met eBay wil ik wat leuke en/of betrouwbare verkopers met jullie delen. Op de plaatjes kan je een paar leuke dingen zien die deze verkoper aanbied.


Een hele betrouwbare verkoper is accessorieswhole, hier heb ik zelf ook besteld en binnen anderhalve week had ik alles binnen. En dan te bedenken dat het uit Zuid-Korea komt! Deze verkoper biedt veel BBcreams aan voor een hele redelijke prijs, voor ieder huidtype zit er wel wat tussen.


Leuke en goedkope sieraden zijn op eBay heel makkelijk te krijgen, er zijn veel verschillende verkopers die dezelfde sieraden verkopen dus het is verstandig om de voor- en nadelen van verkopers af te wegen als ze hetzelfde aanbieden. Kijk naar de feedback en natuurlijk naar de prijs, zo doe je minder snel een 'miskoop'. Een betrouwbare verkoper waar ik zelf ook ervaring mee heb is lotusmind369. Met een assortiment van bijna 1000 verschillende soorten ringen, oorbellen etc. zit hier ook wel voor ieder wat wils tussen.


Met deze seller, jiabinyang (wat een naam), heb ik nog geen ervaring. Hij verkoopt vooral grote tassen en sjaals voor een redelijke prijs. Voor de tas links (hierboven) ben ik echt verliefd, deze wil ik ooit eens kopen.



En dan weer een sieraden verkoper, angelsupplier88, ook met deze heb ik nog geen ervaring. Deze verkoopt biedt producten echt zo goedkoop aan! Bijna alles sieraden zijn maar $0,99, isn't that cheap? Vooral de piramide oorbellen en de kroon oorbellen staan hoog op mijn wishlist, die ga ik waarschijnlijk binnenkort bestellen.

Toen ik voor het eerst op eBay ging bestellen vond ik het wel 'spannend'. Je weet toch niet helemaal hoe het werkt maar nu ben ik er al helemaal vertrouwd mee. En het is zeker aan te raden om te eBay'en, je kan er zoveel leuke dingen krijgen voor weinig geld. Vooral als je met Paypal betaald wordt alles nog een extra makkelijk.

Bestel jij wel eens via eBay? En zo ja, ken je nog leuk/betrouwbare verkopers?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.