Do you believe in the paranormal?

Altijd ben ik al geboeid geweest door het paranormale, ik had op de basisschool zelfs twee spreekbeurten erover gehouden (over magie en over dromen). Doordat ik ongelovig ben, heb ik een soort van eigen 'geloof' ontwikkeld. Ik weet haast zeker dat er zoiets bestaat als het paranormale. Geesten, visioenen, dromen, aura's, je kan het zo bovennatuurlijk maken als je wilt. Ik geloof erin!
Waar ik nou niet van ben is mensen die spreken met geesten, om zo hun dierbaren te kunnen vertellen dat alles 'goed gaat'. Ik vind het echt onzin, en in dit geval heb ik het natuurlijk over Char. Ik twijfel niet aan haar gave dat ze geesten kan zien, maar wel aan de waarheid van de informatie die ze verteld. Ook geesten oproepen vind ik maar raar, waarom zou je?

Mij lijkt het echt gaaf om aura's te kunnen zien. Een aura is een energieveld van een persoon, iedereen heeft er één. Deze energieveld ziet er uit als een soort licht dat je lichaam afgeeft, de kleuren van het licht laten je karakter zien. En er zijn dus mensen die dat kunnen waarnemen.

Zelf heb ik nooit écht een paranormale ervaring meegemaakt, maar ik heb er zat verhalen over gehoord die ik geloof. Ik heb de laatste tijd wel steeds vaker een voorgevoel, wat uiteindelijk ook zo blijkt te zijn. Het zijn altijd van die stomme dingen, maar toch wel 'iets'. En toen ik gisteren aan mijn moeder vroeg of zij in 'meer' geloofde, vertelde ze dat zij en haar moeder altijd al voorgevoelen hebben gehad. Mijn oma heeft zelfs een keer iemand horen fluisteren op de fiets dat ze werd achtervolgd, en toen ze zich omdraaide bleek het echt zo te zijn. Ergens ben ik er wel trots op dat dit in de familie zit. ;)

Geloof jij in het paranormale? Zo ja, heb je wel eens wat meegemaakt?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.