Dé uitspraken van onze geniale klas

Onze klas is... hoe zal ik het precies zeggen, echt one of a kind. Zo'n eenheid, zo noem ik het maar even, in een klas zie je maar weinig. We durven alles te zeggen, sluiten niemand buiten, kunnen om alles lachen en doen veel dingen samen. De meeste leraren snappen dit ook wel en lachen net zo vrolijk mee..
De meeste humor van onze klas is dan ook droog, en geniaal. Timing is alles, haha! Er zijn echt te veel uitspraken, dus ik heb er gewoon een paar uitgepikt die ik me herinnerd heb. Sommige van leraren, andere van klasgenoten, nog andere van Twitter en nog twee nog van mij.

Is dit een beetje jouw humor?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.