Creative Me #1 (review)


Eerder deze week konden jullie al een Sneak Peak zien van dit Creative Me palette, ik heb met dit palette al twee looks gemaakt. Die zijn hier te zien. En vandaag ga ik dit palette ook reviewen. Ik kan alvast zeggen I freaking love it! Ik vind het heel leuk om met allerlei kleurtjes oogschaduw opvallende en gekke looks te maken en laat dit palette hier nou net perfect voor zijn.


De verpakking van het palette is gewoon standaard, helemaal zwart met op de voorkant in blauwe letters Creative Me #1. Er komen helaas wel snel vingerafdrukken op maar die kan je er weer afvegen. Het palette klikt makkelijk open en dicht en heeft aan de binnenkant een grote spiegel, heel fijn!


Hier kan je nog een stuk van de spiegel zien en ook van mij en de camera, haha! Het palette bevat twaalf verschillende felle kleuren. De pans van de oogschaduws kan je eruit halen en eventueel in een ander palette stoppen, bijvoorbeeld het Z-Palette. De kleuren hebben geen naam maar wel een nummer dat aan de onderkant van de pans staan, de geel linksboven heet bijv. CM01. Ik denk dat jullie nu wel kunnen raden hoe de andere heten ;-)


En dit is volgens mij waar jullie het meest benieuwd naar waren, de swatches! Elke kleur heb ik twee keer geswachted, eerst droog en zonder basis daarna met basis. Ik moet wel zeggen, alleen de onderste rij komt goed over op de foto, de rest is in real life veel feller. Zoals je kan zien maakt het bij sommige kleurtjes wel uit of je een basis gebruikt of niet, vooral bij de tweede kleur komen de kleuren maar naar voren met een basis.
Bij de onderste rij moet je een beetje oppassen voor fall-out. Omdat deze kleuren iets donkerder zijn laten ze ook sneller vegen achter.
De kleuren zelf vind ik heel goed gekozen bij de naam van dit palette, je creativiteit kan je er zeker mee kwijt. Er zullen dus nog meer looks volgens gemaakt met dit palette (als jullie dat leuk vinden natuurlijk!).

Dit palette is van Coastal Scents en wordt o.a. verkocht bij Enchantra voor €21,95. Misschien denk je 'duur' maar dat valt reuze mee als je kijkt naar de prijs per oogschaduw.

Zijn jullie benieuwd naar meer looks gemaakt met dit palette? Zou je zelf zulke kleurtjes dragen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.