Capture the best moments

Er staat: 'Hallo, mijn naam is Dajana.' (in het Bosnisch)

Ik hou van foto's. Het maken ervan, het staan van op een foto, het terugkijken ervan.. Ik ben meestal ook degene die de camera als eerste tevoorschijn pakt, ik wil altijd wel een foto hebben als herinnering. Nu heb ik er een paar (nouja, wat meer) random 'beste herinneringen' foto's uitgepikt, en in een lijstje gezet. Met wat uitleg erbij, want ja een foto zegt veel maar nog niet alles. ;)

Zomer 2007
Ik (11 jaar oud), mijn moeder en mijn nicht
Dit was op de bruiloft van mijn nicht, wat een perfecte dag was dit! Ik kan het me nog helemaal herinneren.. Dit jaar heb ik ook een bruiloft van een kennis, ik kan niet wachten! ;)

eind 2009

Een beetje een wazige foto, maar ik kon niet een veel betere vinden. Deze is gemaakt in Praag, hier waren we geweest met kennis in de kerstvakantie van 2009. Het was daar echt geweldig!

April 2010
Puur toeval dat alleen ik er niet wazig op sta ;)
Deze foto is gemaakt op de boot richting York, we waren met de hele klas (+ nog een andere) naar York geweest. Hier heb ik zeker veel leuke herinneringen aan! :)

Zomervakantie 2010
Mijn vader, ik en mijn moeder
In de zomer van 2010 gingen we voor vier dagen naar de kust in Kroatië, Split om precies te zijn. Echt een super leuke stad, gewoon voor iedereen wat (winkels, stranden, mooie gebouwen). Ik wil weer naar de kust!
Herfstvakantie 2010
Mijn moeder, mijn broer en ik
Dit was denk ik één van de beste vakanties ooit. Vooral omdat ik eindelijk mijn broer weer zag, hij was namelijk al anderhalf maand in Huddersfield voor zijn studie (en hij bleef er drie maanden). Ik heb vier dagen die-hard geshopt en heerlijk gegeten. Ook voor het eerst Starbucks koffie geproefd!

(April) 2011
Klas 3G2 (4 mensen missen nog)
Dit was op de verjaardag van het (Chinese) meisje in het midden, ook een hele leuke dag. Maar het gaat mij meer om het algemeen, het is een foto van mijn beste klas ooit! :) Helaas gaan we volgend jaar opsplitsen, echt heel jammer!

Mei 2011
Dit is een foto van mij en mijn allerbeste nichtje, ze is gewoon net een zusje voor mij. Dit was in de meivakantie in Tuzla, een plaats in Bosnië. Geen bijzondere vakantie, maar ik heb wel geleerd welke mensen echt om mij geven. Want ja, als je één jaar weg bent verlies je wel eens vrienden..

Na het zien van al deze foto's krijg ik weer vakantie kriebels, echt zo leuk om ze te zien!

Wat zijn jou beste herinneringen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.