Zalando bestelling - shopreview

Zalando is in Nederland al sinds een tijdje een van de grootste online webshops, en terecht! Het assortiment is heel uitgebreid en vooral van de schoenen is er voor ieder wel wat wils. Hakken, sandaaltjes en ballerina's, genoeg om je voeten te laten stralen in de zomer!
En wat dacht je van leuke zomerjassen? We hopen natuurlijk allemaal op mooi weer deze lente en zomer maar we hebben al een aantal dagen gehad waarop de regen zich ook even liet zien.
Als je meer geïnteresseerd bent in make-up en beauty is er ook genoeg voor jou te shoppen bij Zalando. Zo hebben ze een Pieces online shop waar je veel nagellakjes en lipglossjes te kopen voor een klein prijsje. Mooie bikini's en leuke tassen zijn er ook in overvloed!
Ik, Fleur, bestelde een jurkje van Vila. Eigenlijk had ik een ander jurkje dan bovenstaande besteld maar heb deze binnen gekregen. Maar eigenlijk ben ik veel blijer met deze! Het is een redelijk basic jurkje wat je goed kan 'pimpen' met wat accessoires. Ik heb deze jurk al eens gedragen met een vestje en panty maar het is ook prima te dragen, vooral met mooi weer, zonder iets erbij. De stof is elastisch en valt daardoor mooi om je lichaam heen. De hals is precies goed uitgesneden vind ik. Je hebt geen inkijk maar het is toch wat luchtiger.
Het jurkje kost €16,95 en is beschikbaar in de maten XS/S, S/M, M/L en L/XL.
Ik bestelde een jurkje van het merk Mint & Berry. Mijn oog viel er gelijk op, het zag er niet al te simpel uit maar nog steeds wel draagbaar bij elke gelegenheid. De kleur vind ik ook prachtig, ik hou van legergroen! ;) En no worries als je deze kleur niks vindt, hij is ook nog verkrijgbaar in het grijs en wit.
Toen ik het pakketje ontving en de jurk paste was ik gelijk al enthousiast. De stof is uitrekbaar, lekker zacht en niet doorschijnend. Wel klapt het randje bovenaan wat om naar voren waardoor je, zonder hemd eronder aan, inkijk hebt. Dat willen we natuurlijk niet (hoop ik), dus hemd moet eronder aan. Ook valt hij onder wat wijder dan ik had verwacht, maar dit vind ik niet zo erg. Hij ziet er nog steeds leuk uit.
Deze jurk kost €19,95 bij Zalando, en is verkrijgbaar in de maten XS t/m XL.

Heb jij al eens besteld bij Zalando?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.