What's on my way...

Misschien kunnen jullie zich mijn (hele positieve) boek en film review van Dear John van een tijd geleden nog herinneren, zo niet dat kan je hier je geheugen nog even opfrissen ;-)
Na Dear John stonden er nog meer boeken van Nicholas Sparks op mijn to-read lijstje en een paar dagen heb ik ze eindelijk besteld! Net zoals de vorige keer heb ik besteld op de site van Bookdepository aangezien er nu ook een 10% kortings actie is op alle boeken. Wil je hier nog gebruik van maken moet je snel zijn want de actie is geldig tot eind mei! Mijn ervaringen met deze shop zijn goed, de service is prima en het boek kwam goed aan. Wel duurde het verzenden erg lang, maar dat is ook te begrijpen aangezien het per boot of vliegtuig (het is een Engelse site) moet komen.



Ik bestelde dit keer The Notebook en A Walk To Remember, volgens mij zijn dit wel de meest bekende boeken van Nicholas Sparks. Kort waar de boeken over gaan:

The Notebook
A man picks up a faded, well-worn notebook and begins reading to a frail elderly woman, his voice recalling the heartbreaking story of two star-crossed lovers and their poignant, bittersweet journey to happiness. So begins this touching novel that is a dual tale of love lost and found, and of a man's gentle battle to reach an aging woman who cannot remember the most cherished moments of her life.

A Walk To Remember
There was a time when the world was sweeter...when the women in Beaufort, North Carolina, wore dresses, and the men donned hats... Every April, when the wind smells of both the sea and lilacs, Landon Carter remembers 1958, his last year at Beaufort High. Landon had dated a girl or two, and even once sworn that he'd been in love. Certainly the last person he thought he'd fall for was Jamie, the shy, almost ethereal daughter of the town's Baptist minister...Jamie, who was destined to show him the depths of the human heart -- and the joy and pain of living.

Van The Notebook hebben jullie waarschijnlijk wel eens gehoord of misschien de film al gezien, ik kan in ieder geval niet wachten om deze te lezen! En meteen daarna ga ik de film kijken, ben echt heel benieuwd :-)
Voor The Notebook betaalde ik €4,13 en voor A Walk To Remember €4,35 koopjes dus! De verzendskosten zijn ook nog eens gratis, kan het nog beter?

Maar naast deze twee boeken heb ik nog wel meer dingetjes die erop wachten om door mij besteld te worden. Na deze hele positieve review van Sharon (UniqueStyle) weet ik nu eindelijk welke BB Cream ik wil kopen.


Het word een BB Cream van Missha die op Ebay te verkrijgen is voor maar €6,19 dat kan ik niet weerstaan natuurlijk! Verder spotte ik op Ebay ook nog deze paar oorbellen en ring voor ongeveer €1 per stuk/paar. Maar ik heb geen flauw idee hoe Ebay werkt *ik schaam me diep* dus dat moet ik nog eens gaan uitzoeken als ik meer tijd heb, daarna wil ik ze zeker gaan bestellen!

Wat is jou meest recente internet aankoop? Of koop je liever in de winkel?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.