Wenkbrauwen bijtekenen, do or don't? + handige tip!


*Neem het plaatje hierboven niet te serieus ;-)*

Om eerlijk te zijn, ik doe nooit mijn wenkbrauwen als ik mijn make-up doe 's ochtends! Soms kam ik er even snel doorheen met een borsteltje maar ik kleur ze niet in of teken ze niet bij. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd maar het resultaat vond ik altijd heel nep overkomen. Totdat ik onlangs een manier ontdekte die voor mij wél werkt. Met dit trucje worden mijn wenkbrauwen licht bijgekleurd en geeft het een naturel effect. Zelfs zo naturel dat ik bij het selecteren van de foto's voor de onderstaande collage de foto's maar moeilijk kon onderscheiden! Maar dat had ook te maken met dat kleuren op de foto minder duidelijk naar voren komen.


Sorry voor de rest van de look, ik kwam net uit een gigantische regenbui!
Op deze foto's heb ik het echt licht aangebracht maar ik vind het wel mooi zo eigenlijk! Het geeft niet heel veel extra maar als ik het nog ietsje meer aanzet word het te zwaar vind ik. Ik heb namelijk best 'dikke' wenkbrauwen van mezelf en vind het zonde om ze helemaal dun te gaan epileren. Maar daar ging het niet over, ik vind m'n wenkbrauwen zowel zonder iets al met een beetje potlood wel kunnen!


En nu, het trucje! Je pakt een wenkbrauwborsteltje en het potlood dat je wil gaan gebruiken voor het inkleuren van je wenkbrauwen. (Het borsteltje op de foto is weliswaar een mascaraborsteltje maar volgens mij werkt dit juist beter.) Dan ga je met het potlood over de haartjes van het borsteltje waardoor er een licht laagje potlood op komt te liggen. Dit borstel je simpelweg in je wenkbrauwen!
Op deze manier kleur je alleen de haartjes en niet de huid eronder waardoor het effect heel naturel lijkt. Handig toch? :-)

Wat vinden jullie leuker staan bij mij, met of zonder? En wat gebruik jij voorn producten om je wenkbrauwen te laten spreken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.