Vakantievoer - Films kijken


Ik ben vorige week donderdag vertrokken naar Bosnië met de auto, en dat betekende voor mij 20 uur in de auto zitten. Twintig! Meestal ga ik dan slapen, nadenken, staren, en/of muziek luisteren. Maar opzich is het toch ook tijd dodend om een film te kijken? Mijn laptop kan helaas maar maximaal twee uur aan blijven zonder accu, maar beter dat dan uit het raam staren.. Ook heb ik het weerbericht gezien, en het gaat de hele week regenen! Dan ben je wel even pissed of, want ik hou juíst naar Bosnië omdat het daar zo lekker weer is. Maar hè, ik heb films! ;)

De films die ik ga hopelijk allemaal ga kijken zijn:

Get Smart! Top komedie met Anne Hathaway en Steve Carell.

The Last Song! Een prachtige romantische komedie met o.a. Miley Cyrus.

Rio! Een geweldige animatie die net in de bioscopen draait..

Scream 4! Horror, horror, en een beetje komedie. Love it! Met veel sterren erin zoals: Courteney Cox, Lucy Hale (pretty little liars), Shenae Grimes (90210) en Emma Roberts.

En Dear John! Deze moet ik gewoon zien na Fleurs positieve boek en film review.. Met Channing Tatum en Amanda Seyfried.

Wat is jou vakantievoer?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.