Vakantie Shoplog - Dajana

In de meivakantie ben ik een weekje naar Bosnië geweest. Ik had niet verwacht dat ik er echt zou shoppen, Bosnië is nou niet bepaald een shop paradijs. Maar toen hoorde ik van mijn nicht dat er een winkel was die Zara kleding verkocht voor een laag prijsje, and me love Zara. Normaal koop ik nauwelijks wat bij de Zara omdat ik het én te duur vind én ik geen Zara in mijn stad heb. Maar dat was beide dus niet zo in Bosnië! :) Hier ben ik dus geslaagd, en ook nog bij twee andere winkels. Kijk maar mee..

*alle prijzen heb ik ongeveer omgerekend*

Zara afdeling bij Erza France
Een jumpsuit/playsuit! Jeej, hier ben ik zo happy mee. Deze kostte maar €10!

Een taillerok in matrozenstijl. Dit rokje vind ik ook heel gaaf, het is trouwens donkerblauw en heeft goude knopen. Dit rokje kostte nog goedkoper dan de playsuit, namelijk €7,50.

Dan nog deze short wat ik een taille-short vind.. Ik vind hem heel leuk, ik heb niks wat hierop lijkt. De short is van een erg lichte stof en is beige van kleur, echt in safari stijl. Me likey! Hij kostte €10.

DM
Hiervan heb ik gekocht: Manhattan First Flirt mascara (€3,50) in een bruine kleur, Essence LongLasting eye pencil in de kleuren '12 I have a green' en '02 hot chocolate' (€1,30 p/s). Zoals je ziet niet veel make-up, maar ik had niet echt veel zin om voor make-up te kijken.. ;)

Springfield
Een jack! Ik vond deze 'jas' gelijk al super leuk, maar ik vond hem eerst te duur (rond de €70). Toen ik de volgende dag nog eens in de winkel ging kijken was hij in de uitverkoop, en kostte hij nog maar €30. Meenemen!

Last but certainately nog least, een kaki groene broek! Ik zoek al eeuwen een kaki groene broek, en toen ik deze zag was ik op slag verliefd. Nog beter was het toen ik hem aandeed, hij zat perfect! Hij heeft wel een lage taille dus hij zit wat strak. Deze broek kostte €32,50.

Zo, dit was mijn shoplog! Niet heel veel, maar wel veel meer dan ik had verwacht! :) Ik ben blij dat niks van wat ik heb gekocht basic is, maar juist anders. Ik ben al dat simpele maar zat!

Heb jij nog lekker geshopt?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.