Tag time: show your screen!

Gisteren kregen we van Floor &Marjolein de tag Show your screen. Zoveel tags doen wij normaal niet dus het leek me wel leuk om er wel weer eens eentje te doen. De bedoeling van de tag:

- Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma’s etc staan
- Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s
- Je tagged een aantal mensen!



Naar aanleiding van deze tag heb ik eigenlijk mijn bureaublad veranderd, ik bedacht me net hoelang ik de vorige al had! Ik heb nu deze hierboven, het plaatje vond ik ergens op Weheartit. Ik vind het echt een gaaf plaatje! Al die verschillende lipkleuren en dan nog een voorbeeld erbij in dezelfde kleur. Wat ik ook wel grappig vind aan dit plaatje is dat je duidelijk kan zien dat je tanden veel geler lijken door oranje lipstick en weer witter door zwarte lipstick. Maar daar ging deze tag niet over ;-)


Dit is het bureaublad die ik een hele tijd heb gehad. Deze foto heb ik zelf gemaakt en had 'm een beetje bewerkt (toen ik nog echt een bewerkings noob was), en tja, toen was ik erg trots op het resultaat, haha! Het contrast tussen de kleuren op deze foto vind ik nog wel steeds erg leuk.

Groot plaatje, ik weet het, maar zo is alles goed te zien.
Wat uitleg bij de programma's die ik erop heb staan: ruim de helft doe ik of niks mee of is niet eens van mij (een andere gebruiker heeft dat programma dan erop gezet en dat komt dan ook op mijn account). Ik heb wat standaard dingen erop staan zoals een virusbeschermer en de aansluiting voor mijn mobiel en de printer. En ja dat zie je goed, ik speel af en toe gewoon Sims! Vooral als het internet er weer eens uit ligt speel ik dit.
Dan heb ik ook nog wat download programma's: vroeger downloadde ik met Limewire maar die wil niet meer verwijderd worden helaas. Nu download ik muziek gewoon online en films gaan via BitTorrent en dan speel ik ze af met DivX.
Om foto's te bewerken, en dan vooral voor de site, gebruik in Picasa. Als ik er vervolgens nog wat tekst bij wil gebruik ik Photofiltre, maar ik ben met beide programma's niet erg handig, haha!

Zo dat was het! De personen die ik tag zijn: Sofie, Joan, Tessa, Angela, Sacha, Lisa (LisaxLoves), Lisa (Liesewiesje), Dhini en Roos. Als er andere mensen deze tag willen overnemen zou ik zeggen: ga je gang! Ik zou het erg leuk vinden :-)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.