Swimming in the glitter ocean (+ need your help!)

Toen ik zaterdag in de stad was met Dajana kocht ik bij de H&M een blauw los jurkje/top met korte mouwen. Maar ik weet niet helemaal hoe ik 'm moet combineren. Want als je hem gewoon draagt lijkt het eerder op een pyjama dan op een jurkje, een riem erbij is dus echt een must! Maar wat voor 'n riem en hoe hoog moet die riem dan... daar heb ik jullie hulp bij nodig! Eerst laat ik mijn nagels zien die ik 'geïnspireerd' heb op het jurkje...


Voor het eerst sinds een tijdje heb ik weer gewatermarbled! Dit keer met een lichtblauwe kleur van Essence, een shimmery midden blauw van Catrice en een blauwe glitter lak van Barry M. Alle kleuren reageerden verrassend goed op elkaar waardoor het makkelijker was om ermee te werken. Helaas vormden luchtbelletjes en misplaatsingen van de nagels nog wel eens een obstakel :-(



Terug naar het jurkje! Bij het jurkje heb ik dit dunne zwarte gevlochten riempje (ook van de H&M) gekocht. Het is leuk maar niet genoeg vind ik. Met nog meer accessoires zoals een ketting, oorbellen en armbanden zou het veel leuker zijn! En ik ga bij dit riempje voor hoe ik het links draag.


Deze iets bredere riem had ik nog in mijn kast liggen maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik deze leuk kan combineren met het jurkje. Onder de borst staat wel leuk maar om de taille is de riem echt te krap. Ademhalen kost dan wel iets meer moeite ;-)

Hoe vind jij dat ik het jurkje het beste kan combineren?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.