Stargazer make-up gewonnen!


Een paar dagen geleden kreeg ik van Floor en Marjolein het nieuws dat ik op hun site Sweethippos een pakketje met Stargazer make-up van Beautyfocus had gewonnen! En toen ik eergisteren thuis kwam van vakantie lag daar inderdaad een pakketje met drie geweldige producten op me te wachten. Ik ga ze niet helemaal reviewen maar laat ze zien en geef er kort mijn mening over, alhoewel ik over elk product eigenlijk tevreden ben!


Ik ontving een Cake Eyeliner in de kleur Blue, een mooie denim kleur. De pan is echt huge en met rest van de verpakking zit het ook wel snor. En dan het opbrengen ervan, je maakt een eyelinerkwastje een beetje vochtig, dip je in het product en brengt het dan aan op je oog. Super gemakkelijk! Voor meer info kan je deze review van Floor en Marjolein lezen.


En dan komen we bij de nagellak... wauw! Do I need to say more? Dit is de kleur 305, jammer dat hij geen echte naam heeft! Met twee laagjes dekte 'ie goed en komen de glitters het beste naar voren.


Save the best for last! De Glitter Eye Dust in de kleur 108 is ook zo mooi! Ik had wel een klein ongelukje doen ik 'm open maakte, een deel van de inhoud belandde namelijk op het doek van mijn fotostudio. Met schoonmaken kreeg ik de vlekjes er niet uit helaas. Dat terzijde, is dit een hele mooie zwarte kleur met gouden, paarse, rode en nog wel meer kleuren glitters!


De Cake Eyeliner heb ik droog en nat geswatched. Je ziet dat je met een vochtig kwastje een hele intense kleur krijgt! En check die glitters in de Glitter Eye Dust, eyecandy!

Wat vinden jullie van de producten hierboven? En heb je wel eens iets van Stargazer geprobeerd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.