Shoplog - Action, Kruidvat en Hema

Het lijkt wel alsof de laatste tijd iedereen het weer over de Action heeft, een super goedkope winkel die een beetje vanalles verkoopt. Na kwijlend artikels op andere sites te hebben gelezen over hoe goedkoop de Action wel niet is besloten Dajana en ik een bezoekje te brengen aan deze winkel. Gister, gewapend met een portemonnee waar niet zoveel, maar wel genoeg, geld in zat gingen we de Action binnen. Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe goedkoop alles daar is! Daar moesten we dan ook eventjes gebruik van maken ;-)


Bij mij vliegen reingingsdoekjes er echt door! Ik gebruikte nu vaak die van de Kruidvat in de blauwe verpakking die voor hun geld prima hun werk doen. Maar het kan altijd goedkoper, per pak waren de reiningsdoekjes €0,59. De poriereinigende strips had ik ook al veel positiefs gehoord en ik besloot twee pakjes mee te nemen voor €0,98 per pakje.


Iets wat ik al een tijdje zocht was tijgerbalsem, deze balsem zou helpen tegen verschillende soorten pijn zoals spierpijn en hoofdpijn. Vooral voor het eerste komt het nu echt van pas! Voor maar €1,49 krijg je vier (kleine) potjes met balsem.
Een tandenborstel, tja, moet ik daar veel uitleg bij geven? Ik heb graag schone tanden, haha! Deze kostte €0,79.
Sinds ik een lok heb laten knippen heeft mijn haar iets meer verzorging nodig 's ochtends. Steeds vaker word ik wakker met pieken, erg charmant! Een mini-stijltang met echte keramische platen kwam dus best van pas. Hij warmt echt super snel op en kost maar €2,49.



Misschien denken jullie er nog helemaal niet aan maar ik stiekem wel al een beetje: volgend schooljaar! Niet dat ik er echt zin in heb (wel in de vakantie natuurlijk) want ik zit nu in een super leuke klas en zou echt graag in deze klas blijven. Maar helaas, verschillende profielen verschillende klassen. Oké, back to the point, ik kocht een notitieblok in A4 voor €0,89 en twee geruite schriften voor €0,42 per stuk.


Als laatste kocht ik bij de Action (op een pakje kauwgom na die niet op de foto staat) deze parfum van, jawel, Sex IN The City. Ik kon al heel hard lachen om de naam, een beetje nageaapt? Ach, maakt niet uit, het geurtje Lust die best zoet is sprak me aan en voor de prijs van €2,79 voor 100ml kon ik 'm niet laten liggen. Hij vervliegt helaas wel erg snel!
Dat kocht ik bij de Hema de oogschaduwbasis voor €3,25. Deze had ik wel eens gekocht en vond 'm erg fijn maar de laatste werkte hij niet zo goed meer. Ik denk dat het ligt aan dat hij uitgedroogd is en besloot een nieuwe te kopen om te kijken of deze wél werkt.
Last but not least, een product waar ik al serieus een halfjaar naar op zoek was! Uiteindelijk vond ik de Gühl Oplichtend gewoon bij de Kruidvat voor €2,80. De bedoeling van dit spul is om je haar 'op te lichten', ik ben benieuwd hoe goed dit spul werkt!

Ben je wel eens bij de Action geweest? En zijn er dingen van deze winkel die ik nog eens móet uittesten?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.