Priti NYC glitterlakje & Anne Taintor nagelvijl

Van Brush ontvingen wij een hartstikke leuk pakketje. Hierin zat een prachtige nagelvijl van het merk Anne Taintor en een schattig (ja, ik vind alles wat klein is schattig) mini glitterlakje van priti NYC. Ik vind glitterlakjes altijd lastiger om te reviewen, dus daarom heb ik het maar geswatcht op meerdere kleuren. Zo hebben jullie toch een beeld. ;)

Over de nagelvijl kan ik niet zo veel zeggen. De vijl ziet er niet alleen super uit, maar vijlt ook heel fijn. Het is een grove vijl, wat ik zelf wel fijn vind. Je ziet de ‘korrels’ goed op de foto met alleen het meisje erop. ;) Wat ik wel raar vind is dat er staat: Rat’s ass (Rat is ass). Dat is toch een spelfout, of ligt dat aan mij?

Deze vijl heet ‘Old Enough’.

Hierboven heb ik swatches gemaakt op een stukje plastic. Sorry dat ik geen nagel swatches heb gemaakt. Ik had mijn nagels wel gelakt met een lichtgroene kleur met die glitter eroverheen, maar de glitter paste er niet zo mooi bij.. Al met al vind ik het een prachtig glitterlakje, maar je moet het wel over een donkerder lakje lakken. Er zitten veel glitters in de nagellak, die in zonlicht zelfs wat holografisch lijken. J
De nagellak heet 'Thalia Daffodil' en is nummer ‘183’.

De prijs van de nagelvijl is €2,95. En de nagellak (mini versie – 8 ml) kost €8,95, de grote versie (12,6 ml) kost €12,95.

Heb jij al een product van Anne Taintor en/of priti NYC?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.