Prachtige, inspirerende filmpjes

Soms heb ik gewoon een filmpje, quote of foto nodig om me iets te kunnen realiseren. Iets waarvan ik daarvoor nooit over nagedacht zou hebben. Ik ben op zoek gegaan naar mooie, inspirerende filmpjes. En wat kwam ik er veel tegen zeg! Maar ik vond veel filmpjes niet catchy, ik vind dat zo'n filmpje mij helemaal op moet slurpen. Ik heb de mooiste en leukste voor jullie op een rijtje gezet.


De boodschap van dit filmpje is zo simpel; You can dot this! Je kan natuurlijk gaan jammeren dat je nergens goed in bent, maar je kan er ook wat aan gaan doen. Ga eens iets doen wat je daarvoor nog niet hebt gedaan, wie weet ben je er wel heel goed in? Je hebt niks te verliezen! ;)


Dit filmpje zag ik op de blog van Lisanne, haar blog is één en al inspiratie. Dit filmpje vond ik echt zó mooi, ik was er echt ontroerd door. De wereld zou een stuk beter zijn, als mensen dingen anders zouden zeggen. Want zeg nou zelf, wat hoor je liever: 'Ik vind dat lelijk' of 'Dat ziet er wel leuk uit, maar is niet echt mijn smaak'?

Een prachtig gedicht in een filmpje met mooie plaatjes. Ik heb er denk ik niet veel aan toe te voegen. Geef gewoon nooit op, je bent waarschijnlijk dichter bij het antwoord dan je zelf denkt.

De enige manier om echt succes te behalen is door te leren van je fouten, dat bewijst dit filmpje weer eens. Durf risico's te nemen, het resultaat is meestal verbluffend.

Dat vond ik een heel grappig filmpje. Je verwacht iets 'slechts', maar uiteindelijk komt er iets heel moois en kunstzinnigs uit. Óók hier kun je inspiratie uit halen, de boodschap is -wat ik er in ieder geval uit kan halen- dat je nooit te snel moet oordelen en dat iets slechts dus ook mooi kan blijken.

Wie/Wat inspireert jou heel erg?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.