Personal: It's kinda my thing..

Laatst zei een klasgenoot tegen Fleur: ‘Jouw nagels zijn elke week weer een kunstwerk zeg!’ En gelijk heeft ‘ie, Fleur heeft haar nagels altijd super gelakt en vaak ook met een goedgelukte nailart. Ook make-up is echt haar ding.
Een tijdje terug begon ik me ook eens af te vragen; Wat is nou eigenlijk ‘mijn ding’? Ik vind make-up leuk. Maar het is niet zo dat ik in mijn vrije tijd ‘looks’ ga maken en altijd met plezier make-up opdoe. Nee hoor, in mijn vrije tijd heb ik juist geen make-up op. Nagellak komt al meer in de buurt, maar eerlijk gezegd hou ik meer van nagellak kopen en verzamelen dan het lakken en experimenteren met nail-arts. Dus ik zou make-up en nagellak niet echt mijn ding noemen, waarschijnlijk doordat ik een heel gevoelig gezicht heb en snel chippende nagels. Ik ben ook geen uitschieter in school, niet dat ik mag zeuren want ik zit op het gymnasium en sta voor niks lager dan een 6,5. Maar ik sta gemiddeld, en dat vind ik goed genoeg. ;)

But I've found out what my thing is! Het is dan misschien niet 'een ding', maar het is wel wat mij mij maakt. En het is mijn gevoel voor humor. Het is wel raar om van jezelf te zeggen dat je humor hebt, maar ik  krijg mensen (bekend en onbekend) vaak snel aan het lachen. En dan in the good way. Mijn humor valt in de gezellige, droge en sarcastische reeks. Mijn favoriete series zijn daarom ook Spongebob (jep, deze bijna 15jarige houdt van hem!), Family Guy en Southpark. Maar ook de films The Hangover (vandaag ga ik nog naar deel 2!), Due Date, Meet the Parents, I now pronounce you Chuck and Larry en noem het maar op vind ik geniaal. :)


Wat is nou echt 'kinda your thing'? 

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.