Panty drama...

Toen ik zaterdag met Dajana in de stad was besloot ik eens dunne panty's te kopen. Meestal draag ik een gewone zwarte legging maar het word steeds warmer buiten en dan heb ik het te warm met een legging aan. Hetzelfde heb ik met een hele dikke panty (ik gok zo'n 60/80 den) die ik een tijd geleden bij de Hema kocht. Over de kwaliteit van de dikke panty ben ik erg te spreken, ik heb er nog steeds geen gat of ladder in! Ik besloot dus weer panty's te kopen bij de Hema en na wat wikken en wegen werd het een pakketje van vier panty's in 20 den. Maar na een lange dag school was dit het resultaat...


Oh no! All-over de panty had ik last van kleine gaatjes zoals die linksboven die ik zodra ik thuis kwam heb 'vastgezet' met doorzichtige nagellak zodat het geen ladders worden. Maar het vervelendste vind ik dat er in de knieholtes (het gedeelte van de panty bij mijn knieholtes, niet mijn knieholtes zelf natuurlijk ;-) veel vlekken zijn ontstaan. De oorzaak ervan kan ik wel bedenken, op school hebben we van die super comfortabele *kuch* houten stoelen en aan de rand van deze stoelen is vaak versleten. Daardoor ontstaan wat ruwere gedeeltes die erg schuren tegen de panty, not good!


Dit zijn de panty's gekocht bij de Hema. Het is een pakje van vier voor €4, gelukkig waren ze niet zo duur anders had ik het helemaal zonde gevonden!
Ik weet niet of ik de panty van hierboven nog eens aan ga doen, ik denk het wel want om elke keer 1 euro te gaan 'betalen' voor een panty? Nou hebben Dajana en ik voor komende zaterdag een shoptrip naar de Action gepland, misschien dat ze daar goedkope (en hopelijk goede) panty's!

Waar koop jij vaak je panty's of leggings? En heb je misschien nog aanraders voor mij?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.