The Pain Game: Oh my!

Wat ben ik blij met rtl 5 zeg. Ik vond het echt heel jammer dat 'dames en heren in de dop' was afgelopen, het was mijn dagelijkse must-see. Gelukkig heeft rtl 5 aan mij gedacht, er is namelijk een ander leuk programma ervoor in plaats gekomen! Het programma is -suprise suprise- 'The Pain Game'.
In het programma spelen drie groepen voor geld. Ze moeten elke keer het antwoord op een vraag gokken, het zijn namelijk inschat-vragen. De stoplicht van het groepje die er het verst af zit gaat op oranje. Zodra ze nog een keer er het verst af zitten gaat het stoplicht op rood, en moeten ze een pijnlijke en/of beschamende opdracht uitvoeren om het geld te behouden (ze krijgen voor elk 'goed' antwoord geld). Als de opdracht niet (goed) wordt uitgevoerd verliezen ze al het geld en moeten ze naar huis. Ze hebben na vijf vragen de keuze om het geld mee te nemen en naar huis te gaan..

Het is echt een super programma, en zo erg om te zien! Mijn 'favoriete' opgaven heb ik even op een rijtje gezet.

Bye, bye eyebrow! De opdracht was om één wenkbrauw weg te laten waxen, is dat erg of is dat erg?! En pijnlijk.

Nee, ze is geen blauwtje gelopen (flauw!). De opdracht was om je gezicht in blauw verf te laten spuiten, het blijft maar liefs drie dagen zitten.

O.M.G. Dit is waarschijnlijk de allerergste opdracht. 15 Secondes tongzoenen (!) met 'Leatherman'.

Alhoewel, deze is ook héél erg. Ze moest aan de ongewassen oksel van een zwerver likken, goor!

Dan nog een hele pijnlijke, er werden vijf tennisballen (op volle snelheid!) op de blote rug van de jongen geschoten. Auwtsj.

Kijk jij het programma?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.