O.P.I. Pirates of the Caribbean + mijn eerste O.P.I. lakje!


O.P.I. is heeft sinds kort een nieuwe Limited Edition geïnspireerd op de nieuwste (die nog uit moet komen) film, On Stranger Tides, van Pirates of the Caribbean. Normaal zou ik niet zo snel over een merk als O.P.I. schrijven, het ligt namelijk erg boven mijn budget en ik denk dat meerdere van jullie het hierover eens zijn.
Maar toen ik gister naar het Chiq & Shine Ladiesevent ging, een event niet ver van bij mij in de buurt, kwam ik een stand van O.P.I. tegen en kocht ik mijn eerste lakje van dit merk. Later in het artikel ga ik er nog wat verder op in, eerst wat over de Pirates of the Caribbean limited edition.


Deze LE bestaat uit zes verschillende lakjes in rustige, beetje pastel achtige zeekleuren. Ook is er een crackle topcoat in de kleur Silver Shatter. Misslipgloss heeft de lakjes al gereviewed en daar zaten mijn paar favorieten ook bij. Klik hier voor het artikel. Mijn favorieten zijn de topcoat (maar heb hier al een dupe van P2 van!) het lichtroze lakje Steady As She Rose en een grijs/lichtgroen lakje genaamd Skull & Glossbones. Alleen de prijs, €13,95 vind ik gewoon te veel voor één nagellakje, gelukkig hebben ze ook een setje met vier mini's voor €17,95. Dan kan je voor een iets hogere prijs meerdere kleuren proberen.


En dan, het lakje dat ik heb gekocht! Zoals je kan zien is het niet van de Pirates of the Caribbean collectie maar nog van de Alice in Wonderland collectie. Als je een beetje bekend bent met O.P.I. zul je gelijk zien dat dit Mad as Hatter is! Bij elke foto die ik zag van dit lakje heb ik lopen kwijlen en kon het dan ook niet weerstaan om deze te kopen, weliswaar in de mini-versie. Het was de enige die ze nog hadden en voor €4,95 nam ik dit flesje van 3.75ml mee. Niet veel, maar ik weet dat ik zelfs dit kleine flesje nooit op ga krijgen!

Heb jij wel eens een O.P.I. lakje geprobeerd? Of welke kleur staat nog op jouw wishlist?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.