Oogschaduwbasis 'crisis', tips?


Bijna dagelijks draag ik oogschaduw en om de oogschaduw beter te laten zitten en de kleuren intenser te maken gebruikt ik ook oogschaduwbasis. Maar de laatste tijd, welke basis ik dan ook gebruik, zit m'n oogschaduw aan het eind van de dag niet meer op z'n plek. Ik vind het zo slordig staan als oogschaduw gecreased is!
Ik heb nou al meerdere oogschaduwbasissen geprobeerd en sommige werkten in het begin ook gewoon goed, die van de Hema bijvoorbeeld. Op de foto hierboven staan alle oogschaduwbasissen die ik op die moment gebruik, of heb gebruikt.

- NYC (linksboven), die is gewoon veel te creamy voor mijn vettige oogleden. Maar die zat in een palette dus verwachtte hier ook niet veel van.
- Jordana (rechtsboven), deze was heel goedkoop maar zorgt er wel voor dat kleuren intenser worden. Helaas is je oogschaduw na een paar uur zo goed als verdwenen.
- Catrice (linksonder), na veel positieve reviews te hebben gelezen van deze nieuwe basis heb ik 'm meteen aangeschaft. Ik hoopte dat omdat deze vloeibaar is en dus opdroogt, voor mij zou werken. Niet dus! Dit was echt een bummer :(
- Hema (rechtsonder), zoals ik al eerder zei werkte deze eerst voor mij prima. Nu heb ik 'm gedepot en is 'ie wel een tikje uitgedroogd. Ook bij deze gaat mijn oogschaduw creasen helaas.


De basissen zijn bijna allemaal creamy behalve die van Catrice. Van boven naar beneden: NYC, Jordana, Hema en Catrice.De onderste twee zijn ook met shimmer, wat ik erg mooi vind!


Zo zag mijn oogschaduw eruit ongeveer acht uur na het opbrengen ervan. Ik droeg deze dag niet extreem veel oogschaduw, weinig zelfs, en het zat al zo. Die dag had ik de oogschaduwbasis van Catrice gebruikt. Deze werkt misschien voor mensen die normalen oogleden hebben maar voor mensen met vettige oogleden raad ik deze niet aan.

Nu heb ik echt jullie advies nodig! Ik denk dat ik de Urban Decay Primer potion of Too Faced shadow insurance ga kopen aangezien deze erg goed gerated worden. Of hebben jullie nog andere aanraders? En welke oogschaduwbasis gebruiken jullie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.