Mijn zoektocht: De perfecte sleehak

Het voelt als een eindeloze zoektocht; Het vinden van de perfecte paar sleehakken. Dit is één van de trends die ik echt wil volgen. Zelf draag ik nooit pumps, maar daar wil ik zeker verandering in brengen. Helaas heb ik snel ontstoken tenen, dus ballerina's en andere dichte schoenen zijn niet echt handig. Ook zit ik met een budget van maximaal €35, ik wil echt niet te veel eraan uitgeven. Gelukkig ben ik binnenkort jarig.. ;)

Wat voor sleehakken ik dan zoek? Ik zoek ze met een hak van maximaal 9 cm, met bandjes en/of gewoon een peeptoe. Ik ben zelf niet zo fan van een gevlochten hak, ik wil gewoon een onopvallende hak.

Deze vier vond ik het best bij me passen, vooral de zwarte vind ik geweldig! Ik denk alleen dat ze iets te wijd zijn boven, maar ik kan altijd passen en de prijs is ook goedkoop. Voor de rest vind ik de hak van de andere drie niet zo geweldig, maar je snapt denk ik wel wat voor model ik wil. ;)

Wat vind jij van sleehakken? En weet je een winkel waar ik leuke kan vinden?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.