Lil' Shoplog 21-05

Gisteren ging ik weer eens heerlijk met Fleur shoppen. Ik vind het echt super om met haar te shoppen! We vinden dezelfde dingen leuk, maar weten het beide net anders te combineren. We zijn ook gewoon lekker eerlijk tegen elkaar, en we slagen vaak goed. Dit keer was niet anders, we gingen beide de paskamers in met vijf kledingstukken en kwamen bij de kassa met twee. Ikzelf heb naast die twee kledingstukken geen kleding meer gekocht, maar toch vind ik dat ik geslaagd ben omdat ik wel heel blij ben met mijn kleding. ;)
Oh en benieuwd wat de masker op de eerste foto is? Die heb ik van Fleur gekregen uit Venetiƫ! Prachtig is hij toch?!

First, the clothes...

Ja, weer een playsuit! :) Mijn derde al weer.. Maar ik vind hem echt prachtig, vooral de kleur. Ik heb nog niks in deze kleur. Hij kostte €9,95 (cheapos!) bij de H&M.

Dan nog een blouse. Mijn broer had een soortgelijke gekocht en ik vond zijn blouse heel leuk bij mij staan, haha! Hij vond het alleen niet zo leuk als ik zijn blouse zou dragen, dus daarom heb ik er zelf een gekocht. Hij kostte €19,95 bij de H&M.

..and the other stuff
Fleur en ik kochten een pakje met vier mini body splashes. Twee voor haar en twee voor mij. Het hele pakje kostte €4, bij de H&M.

Dan heb ik nog een setje armbandjes gekocht. Ik vond ze wel schattig en het is fijn dat ze zo smal zijn. Dit setje armbandjes kostte €2,95 bij -komt 'ie weer- H&M.

Ik kom er net achter dat ik dus alles bij de H&M heb gekocht. Ah, het is ook een leuke en goedkope winkel.. ;)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.