I put my memories on a wall

Mijn kamer is zoals veel van jullie weten erg klein en vol (zo niet, klik). Ik heb alleen nodige dingen in mijn kamer en geen vrolijke versieringen en bloemen of iets. Ergens vind ik dit wel jammer, maar ik ben toch niet zo vaak op mijn kamer. Wel heb een prikbord, en hier heb ik een 'wall of memories' van gemaakt. Ik vind het echt super om 's ochtends wakker te worden en om dan te worden herinnert aan al die leuke momenten.. :)

Zo zie je:
  • Een erg lief kaartje van Fleur
  • Een lief -blauw- briefje dat ik voor mijn verjaardag (twee jaar geleden) had gekregen van een vriendin
  • Een stuk van een armband + treinkaart als aandenken aan Huddersfield/Leeds (mijn 'vakantie' in Engeland),
  • Een mini pasfoto van mij met nog drie vriendinnen die we met de kermis in Nijmegen hadden gemaakt
  • Een foto van Fleur en mij die gratis in de stad werd gemaakt als reclame voor de kermis
  • En natuurlijk mag de klassefoto niet ontbreken
De 'I (Y) you' heb ik er zelf ingeprikt, ik vond het wel wat hebben.. ;)

Heb jij zelf ook zo'n stukje muur/tafel/etc.?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.