Huge shoplog: Essence en Catrice

Ai, mijn portemonnee heeft de laatste tijd nogal wat te verduren gekregen! De nieuwe collecties van Essence en Catrice liggen in de winkels en de 50% korting actie op alle make-up bij de Kruidvat heeft ook niet geholpen. Maar het totaalbedrag viel eigenlijk nog wel mee als ik het zo bekeek, ik had namelijk alleen maar budget gekocht! Ik had niet eens de behoefte om bij andere merken te kijken eigenlijk, alle nieuwe producten van Essence en Catrice zagen er zó goed uit. Laten we per categorie eens kijken wat ik heb gekocht... (Voor de prijzen heb ik de volle prijzen, dus zonder korting, gezet)


De Photo Finish foundation van Catrice nam ik twee keer mee in de kleur 010 Sand Beige, een kleur die nét kan voor mijn huid. Prijs: €5,99. De Multi Colour poeder in 010 Rose Beige vond ik zo mooi in de verpakking dat ik 'm niet kon laten liggen! Hij valt bij mijn huidskleur wel meer uit als een bronzer maar dat maakt 'm niet minder mooi, prijs: €4,49. De Perfect Adapt concealer, ook van Catrice, valt een beetje tegen al is het wel de goede kleur (010 Light Beige), prijs: €3,99.


Qua lipspulletjes hield ik het bescheiden! Ik nam een Stay with me lipgloss van Essence mee in de kleur 02 My Favorite Milkshake. I adore the Catrice lipstick! De verpakking, de kleur, de prijs alles hieraan is geweldig! De kleur is 010 Be Naturel een hele mooie nude, prijs: €3,99.


Ik was positief verbaasd over de nieuwe kwasten in het assortiment! Van Essence nam ik de Smokey eye brush mee (prijs: €1,99) en van Catrice het eyelinerkwastje met twee kanten, prijs: €2,49. De oogschaduw van Catrice in 060 I Love Champagne is een mooie shimmery kleur die helaas wel veel fall-out heeft. Jammer, maar voor de prijs van €2,79 vind ik 'm prima! De oogschaduwbasis van Catrice kostte €3,99.


N-n-n-nailpolish! Ja, hierbij ben ik redelijk los gegaan! V.l.n.r.: Catrice 430 Purplelized, 440 I Wear My Sunglasses At Night, 450 Sand Francisco, 500 Sir! Yes, Sir! en Essence nail art topper in 04 Mystic Mermaid, Colour & Go 43 Where Is The Party? en Colour & Go 50 Irreplaceable.
Ik heb de meeste al opgehad en vind ze allemaal wel fijn! De Colour & Go's van Essence zijn hele mooie kleurtjes maar hebben helaas wel wat droogtijd nodig. De lakjes van Catrice zijn toch net wat fijner vind ik!

Hebben jullie al veel gekocht van de nieuwe collecties van Essence en Catrice? En hebben jullie ook gebruik gemaakt van de 50% korting actie bij Kruidvat?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.