Hoe je de safaribroek leuk kan combineren!


Als je ons al wat langer volgt weet je dat we beide gek zijn op de kleur legergroen, maar ook dat een safaribroek al lang op mijn wishlist staat! Kijk maar hier, of hier, en hoewel ik de hoop al op had gegeven om nog een safaribroek te vinden kwam ik een paar weken geleden toch de broek van de eerste wishlist tegen. Hup, meenemen naar de kassa en afrekenen voor €29,95 bij de H&M.

Maar een safaribroek blijft toch een gekleurde broek en ik heb nou eenmaal een beetje moeite met kleuren combineren. Daarom grijp ik snel naar een jeansbroek of een zwart rokje. Toch is het gelukt om een paar (naar mijn mening natuurlijk!) leuke outfits te maken die ik jullie vandaag laat zien...

Outfit 1. Bovenstaande top kocht ik ook niet lang geleden bij de H&M en thuis kwam ik erachter dat hij eigenlijk wel heel leuk stond bij de broek! De kleuren matchen naar mijn mening perfect, maar sommige mensen kunnen het iets té vinden. Dit is een typische schooloutfit voor mij, ziet er leuk uit maar is toch lekker comfortabel.


Outfit 2. I love blousjes! Mijn legergroene blouse is al vaker voorbij gekomen hier maar een legergroene blouse met een legergroene broek? Dat was me iets teveel van had goede. De witte blouse kocht ik samen met deze broek en de combi vind ik erg leuk, ik krijg nog maar het safari gevoel! Voorheen knoopte ik zulke blousjes altijd (zoals rechts) maar de laatste tijd vind ik gewoon los voor leuker en lijken mijn schouders ook niet zo breed!


Outfit 3. Last but not least, de outfit die ik op dit moment aan heb. De top komt van, rara, de H&M maar is van vorig jaar dus voor zover ik weet niet meer verkrijgbaar. De combinatie van legergroen en zwart/wit is simpel maar altijd goed vind ik.

Op alle foto's draag ik ook nog een ankerketting van de Pieces en een armbandje van de H&M. Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar outfit 2, simpel maar leuk en echt in de safari 'sfeer'!

Welke outfit vind jij het leukst? Of heb je nog meer combineer tips voor mij (die zijn van harte welkom!)?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.