The Hangover part II ~ filmreview

Aan het begin van dit jaar zei ik al tegen mijn vrienden dat we naar The Hangover 2 moeten gaan, het liefst had ik toen al gereserveerd haha! Maar zaterdagavond was het dan zover, we gingen met zeven mensen (met o.a. Fleur ofcourse) naar The Hangover 2. Mijn verwachtingen bij de film waren niet zo hoog gespannen, ik wist dat de film heel erg lijkt op het eerste deel en daardoor voorspelbaar is.

Het verhaal is erg simpel, maar ik zal even deel één ook erbij halen. In deel één gaat Doug (de middelste op het plaatje hierboven) trouwen en houdt hij twee dagen voor z'n bruiloft een vrijgezellenfeest. Hij gaat met zijn drie vrienden Alan (links), Stu (rechts) en Phil naar Las Vegas om het daar hard te vieren. Helaas was het feesten iets té hard, en worden ze de volgende ochtend wakker zonder maar enig idee van wat er gebeurt was. Ze zijn Doug kwijt, er is een tijger in de badkamer, ze hebben een baby, Stu mist een tand, etc..
In deel twee gaat Stu trouwen in Thailand en neemt hij weer zijn vrienden mee. Dit jaar geen vrijgezellenfeest, maar gewoon een brunch. Toch gaat er iets mis en worden ze de volgende ochtend wakker in een shitty kamer in een andere stad (Bangkok). Ze zijn het broertje van de bruid kwijt (die ging ook mee), Stu heeft een tattoo, Alan is kaal, ze hebben een aap en een monnik met een zwijgplicht.

Zoals je ziet lijken de films heel erg op elkaar, dezelfde 'problemen' zijn gebruikt. Toch is er op de juiste manier gebruik gemaakt van grappen en is de timing perfect. Ik heb heerlijk kunnen lachen om deze film! ;) Ik zou je wel aanraden om deel één ook te zien, want anders zou je een paar grappen toch niet helemaal begrijpen.

Zie hier de trailer, die de beste grappen eigenlijk al verklapt:

Heb jij de film al gezien, of ga je hem nog kijken?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu