Florence and The Machine

Soms ontdek ik door series nieuwe liedjes en artiesten. Zo ook tijdens de laatste aflevering van Pretty Little Liars (geweldige serie trouwens!), ik hoorde op het einde een liedje wat ik echt super leuk vond en googelde de tekst van het liedje. Ik kwam uit op het liedje 'I'm not calling you a liar' van Florence and The Machine . En na dit liedje kwam ik nog veel meer leuke liedjes van Florence(de zangeres)and The Machine, luister hieronder. Ik hoop dat jullie er net zo enthousiast over zijn zoals ik!


I'm not calling you a liar


Dog days are over


You've got the love


Drumming song

Florence heeft een hele eigen sound en alle nummers hebben een leuke indie-pop sound. Niet echt iets waar ik normaal nou zou luisteren maar de nummers hierboven staan standaard op repeat. Met dit lekkere weer er ook nog bij (als het niet regent natuurlijk) geeft het een relax gevoel.

Vind jij deze nummers net zo lekker klink als ik?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.