Dit is pas echt faal..

Faal is toch wel echt het woord van 2011. Je hoort het echt overal en nergens! En het is toch veel leuker om de genânte en domme momenten van andere mensen te horen? ;)
Laatst stond ik in de badkamer mijn tanden te poetsen, toen ik iets geniaals zag. Ik heb er gelijk een foto van gemaakt (zie hieronder) en toen kwam ik op het idee voor een faal artikel (hihi).

1.
Is dit faal, of is dit faal?! Die 'prefessionele' oogschaduw is al een stuk minder professioneel door z'n design. Hier kan ik echt om lachen!
Ik heb nog véél meer faal-momenten (foto's) op internet gevonden, geweldig vind ik ze..

2.
3.
4.
5.

6.
7.
8.
9.
Welke vind jou echt geniaal? Zelf vind ik vooral nummers 3 en 5. ;)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.